Thursday 26 January 2012

Al Fatihah - Sdr Ramli Yeop Bendahari UMNO Gombak telah pulang ke rahmatullah 10 .05 pagi

Daripada nya kita datang dan kepadanya juga kita akan kembali. Sdr Ramli Yeop Bendahari UMNO Bahagian Gombak telah kembali ke rahmatullah pagi tadi 26 Jan 2012 jam 10.05 pagi di hosital Damai Taman Melawati.Sejak pagi lagi ramai sahabat handai yang mendapat berita sedih ini telah mengunjungi hospital Damai untuk menziarahi jenazah buat kali terakhir. 

Jenazah di bawa pulang ke rumah Allahyarham di sungai Sering dan kemudian di bawa ke Surau Al Hidayah Keramat Damai pada waktu zohor untuk disempurnakan. Allahyarham adalah seorang yang aktif dalam Pertubuhan UMNO Gombak dan pernah menjawat jawatan Naib Ketua Pemuda UMNO Gombak. 

Beliau dikatakan  mengalami pendarahan di bahagian otak telah dimasukan ke hospital pada jam 5 pagi oleh keluarga beliau. Pemergian beliau amat dirasakan dan adalah satu kerugian besar bagi seluruh kepimpinan dan ahli UMNO. Turut Hadir, Ketua Bahagian UMNO Gombak, Tuan Haji Abdul Rahim bin Kamarudin, Setiausaha Bahagian Tuan Haji Yuzairi , Dato Dr Rahman Ismail dan kepimpinan yang lain.semoga roh nya di tempatkan  bersama sama orang yang soleh - Amin
sahabat handai yang datang dari pagi ke hosital damai sebelum jenazah di bawa pulang
Tuan Haji Yuzairi dan juga ketua bahagian UMNO Gombak Haji Abdul Rahim Kamaruddin

Dato' Dr Rahman yang turut  sama menziarahi Allahyarham di Surau Al Hidayah

ibu  Allahyarham yang baru tiba dari Perak
kali terakhir ku menatap wajah mu sahabat ku Ramli Yeop

1 comment:

  1. AsSalam. Keluarga Allahyarham Ramli Yeup amat berharap agar dapat padamkan 2 keping gambar Allahyarham bersama ibunya. Harap dapat hormati keluarga Allahyarham.

    ReplyDelete